Stoere en unieke cadeau!
Geleverd binnen 4 werkdagen
Gratis verzending vanaf €75,-
Handgemaakt in Nederland
  • Nederlands
  • Garantie en Klachten

    Garantie en Klachten

    Garantie

    Onze garantie en klachten procedure is optimaal geoptimaliseerd om het u zo makkelijk mogelijk te maken.
    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Bijvoorbeeld een beschadigd product bij aankomst of een product dat te laat geleverd wordt. We raden je aan om klachten of vragen eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of te bellen naar +31 (0)180 750 443. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Voor vragen over de garantie en klachten kan je ten alle tijden contact opnemen. Klik hier voor onze contactgegevens.

     

     

    Designed by Man 9.3 / 9.3 - 83 Reviews @ Webwinkelkeur
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »